Traducator autorizat engleza

Traducator autorizat engleza

vineri, 6 martie 2015

Bekid.ro

Suntem trei prietene foarte bune si mame fericite. Weekendul trecut am fost gazda, deci prietenele mele au venit cu copiii sa ma viziteze. Am stat la o cafea de vorba in timp ce copiii se jucau in patut . Din vorba in vorba una dintre noi a vrut sa deschidem laptopul si sa intram pe internet pentru ca, spunea ea, avea nevoie de un carucior nou pentru baietelul ei. Deci, am intrat pe internet si am gasit site-ul Bekid.ro. Aici era o gama variata de carucioare, de diferite marimi si culori, deci avea de unde sa aleaga. Cand am vazut ca produsele sunt de calitate superioara am vrut si noi sa facem comanda.Primul carucior a fost pentru baietelul ei, https://www.bekid.ro/set-carucior-landou-cosulet-auto-rio-blue.html.   [        100]
Are culoarea albastra, este usor de folosit si ca tot va veni vara, prietena mea il va folosi pentru plimbari lungi in parc. Spatarul si copertina sunt foarte utile deoarece ofera bebelusului un somn linistit. Setul este complex deoarece cuprinde si un cosulet auto pentru bebelusii intre 0 si 13 kilograme, o geanta de carucior si o invelitoare pentru picioare. Spatarul si copertina sunt reglabile in mai multe pozitii iar tavita este utilizata pentru a aseza jucariile sau produse alimentare. Tot acest set costa 756 lei si poate fi livrat prin Courier in 24 de ore de la comanda.
 A doua prietena si-a ales un carucior de culoare rosie deoarece are o fetita superba de cateva luni.  https://www.bekid.ro/carucior-pentru-copii-3-in-1-mykids-amber-red-black.html.
Este un carucior 3 in 1 de calitate superioara, usor de manevrat, care contine 3 module usor de fixat, si anume, landou, sport si scoica. Este dotat cu accesorii utile cum ar fi: geanta pentru mamici, un cos pentu cumparaturi, aparatoare de ploaie, o husa pentru picioruse si 2 huse impotriva insectelor.  [235] Un aspect foarte important este faptul ca rotile caruciorului sunt confectionate din cauciuc rezistent si prevazute cu o frana. Geanta pentru mamici este cofectionta din acelasi material ca si caruciorul, prevazuta cu niste compartimente in care poti sa pui accesoriile bebelusului. [271] Ea mai are 2 manere pentru mana si 1 maner pentru umar. Cadrul caruciorului este din aluminiu si este de culoare neagra. Cosuletul auto are centura de siguranta si o pernita confortabila. [300]Acest carucior costa 1565 lei.
Eu m-am decis ultima, si anume sa cumpar si eu un carucior pentru fetita mea.Mi-am ales un carucior sport https://www.bekid.ro/carucior-sport-star-cu-husa-pink-giraffes.html

Mi-a placut foarte mult deoarece are acoperitoare pentru vreme rece, are spatar reglabil si copertina impotriva vantului, centuri de siguranta cu prindere in 5 puncte, o tavita frontala compartimentata cu suport de biberoane, cos pentru cumparaturi incapator si accesoriile: umbrela, husa de ploaie si plasa contra tantarilor.  [355] Acest carucior tip sport se strange usor, ocupand foarte putin loc si costa 312 lei. Asadar am facut comanda pentru toate trei si a doua zi, pe la pranz am primit-o. Produsele au fost exact la fel cu descrierea de pe site. Am fost foarte bucuroase si de data aceasta eu le-am invitat la o plimbare prin parc. A fost o vreme frumoasa, cu soare si cer senin. Cu siguranta voi face publicitate acestui site minunat bekid.ro.https://www.bekid.ro/carucioare-copii/












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu