Traducator autorizat engleza

Traducator autorizat engleza

marți, 17 martie 2015

Canar.ro

Iata a sosit si primavara si odata cu ea si ziua prietenei mele. Asa ca m-am gandit sa-i fac o surpriza si sa ii cumpar ceva frumos si totodata util pentru noi femeile. Fiindca implineste o frumoasa varsta si anume 40 de primaveri am zis sa fac o comanda de pe siteul Canar. ro care este cea mai buna alegere deoarece aici gasesti diferite produse de la bauturi alcolice la ciocolata si produse cosmetice de foarte buna calitate si multe promotii. http://www.canar.ro/
Asa ca am deschis calculatorul si am intrat pe net. Am tastat pe google siteul canar.ro. si am inceput sa ma uit la produsele de pe site. Am ales o trusa de farduri pentru ochi Extremely YSL, o paleta cu 10 farduri de ochi pentru a obtine orice efect, contrast sau nivel de intensitate in machiaj. Aceasta trusa este foarte utila atat pentru machiajele de zi cat si pentru cele de seara. De asemenea, trusa are oglinda, aplicator de fard si pensula pentru fard.http://www.canar.ro/trusa-farduri-de-ochi-extremely-ysl     
Yves Saint Laurent YSL este o casa de moda renumita de lux si este cunoscuta pentru accesoriile si articolele de moda moderne. Produsul costa 229,00 RON. 
Al doilea produs pe care l-am ales pentru prietena mea este setul de parfum Armani Code Pour Femme Set care cuprinde 75 de ml Armani Code Eau de Parfum si 75 de ml Armani Code Body Lotion. Este un parfum de dama cu esente florale in trei trepte: notele de varf sunt iasomia, portocala italieneasca si portocala amaruie, notele de mijloc sunt floarea de portocal, iasomie si ghimbirul iar notele de baza sunt miere, vanilie si lemnul de santal.  Parfumul acesta este de marca si sunt sigura ca ii va placea prietenei mele mai ales ca are esente florale. http://www.canar.ro/armani-code-pour-femme-set
Pretul este de 255,00 RON si include si o lotiune de corp foarte parfumata.
Iar al treilea produs ales a fost un set pentru ingrijirea tenului cu pete si cosuri Tea Tree The Body Shop care cuprinde 1 tonic, 1 gel de curatare, 1 gel hidratant, o lotiune de fata pentru noapte , ulei Tea Tree si 1 burete buffer. Setul face parte din Gama Tea Tree care este cea mai vanduta gama de la The Body Shop si contine ulei din arborele de ceai care curata in profunzime petele si cosurile de pe fata. http://www.canar.ro/gift-set-pentru-ingrijirea-tenului-tea-tree-the-body-shop
Setul are valoarea de 139 lei. Am facut comanda care a venit a doua zi pe la pranz. Asadar orele s-au scurs si a venit si seara mult asteptata cand am fost invitata la ziua prietenei mele. Au venit multi invitati, colegi si colege de servici si prieteni dragi din copilarie si nu numai. Am servit un pahar de sampanie si tort numai din ciocolata. A fost o seara de neuitat pentru scumpa mea pritena care a implinit 40 de primaveri: o mama fericita cu 2 copii si un sot adorabil si o prietena adevarata care nu m-a lasat niciodata la greu.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu