Traducator autorizat engleza

Traducator autorizat engleza

luni, 26 ianuarie 2015

PIESE AUTO

Iata ca mai sunt 2 zile pana cand voi pleca cu familia la munte. Asadar am plecat dis-de-dimineata la cumparaturi. Cand am ajuns la supermarket, am intrat direct la departamentul de lucruri sportive. Imi trebuia niste articole pentru drumetie, deci am ales bete Trecking 2 perechi  https://www.autolux.ro/bete-treking-2-perechi-king-camp-nordic-walking-btk004/   care au costat 118 lei. Betele au diametru de 18,16 mm, sunt din aluminiu si au manerele din pluta si curea ajustabila. Sunt produse de calitate care dau siguranta si garantie. Aceste produse imi erau de folos la munte deoarece aveam de gand sa urc pana in varf impreuna cu familia.  

Apoi sfatuindu-ma cu tatal meu am ajuns la concluzia ca ne trebuiau niste lanturi antiderapare pentru masina.
Deci am gasit niste lanturi romb antiderapare pentru dacia Logan. https://www.autolux.ro/lanturi-romb-antiderapare-roti-zapada-dacia-logan-lra66172/  Acestea au avut valoarea de 69 lei. Astfel am ajuns si la casa si am platit cu cardul aceste produse. Cand am ajuns acasa ne-am facut o lista cu lucrurile ce ne trebuiau in aceasta vacanta. Tatal meu a mers la masina si i-a pus noile lanturi pentru antiderapare si a doua zi am plecat.
Drumul pana la Brasov a fost foarte frumos. A inceput sa ninga inca de dimineata asa ca eram foarte bucurosi ca vom putea folosi si un snowmobile cand vom ajunge la Poiana Brasov. Pe la pranz am ajuns in Brasov si am luat pranzul la un restaurant de aici. Apoi foarte nerabdatori am plecat mai departe spre Poiana. Am lasat masina in siguranta in oras intr-o parcare privata si am inceput sa urmam traseul cu indicatoare pe munte. Era aerul atat de curat si peisajul era sublim! 
Intr-un final am ajuns sus si am poposit sa bem un ceai fierbinte chiar la o cabana de unde se vedeau faimosul Sfinx si Babele. Dupa o ora, timp in care ne-am reincarcat bateriile, am mers sa inchiriem un snowmobile. Erau multe si nici nu stiam ce sa alegem. https://www.autolux.ro/snowmobile/ Tatal meu a ales un   snowmobile si l-am inchiriat pentru cateva ore. Ne-am urcat in el si am coborat la vale. Era de vis, parca zburam printre brazii plini de zapada!  
Am ajuns cu bine jos, la baza muntelui, am predat snowmobilul si ne-am retras la hotel pentru innoptare. A doua zi am plecat pe alt traseu. Din nou am urcat, folosind betele Trecking si  pe drum ne-am intalnit cu niste prieteni de familie. Acestia ne-au intrebat cu ce vom cobora, daca am putea sa inchiriem un snowmobile pentru toti. Noi le-am raspuns ca tocmai ce coborasem cu o zi inainte folosind un snowmobile. Deci am ajuns sus pe munte si ca de obicei ne-am oprit la o cabana sa bem ceva fierbinte. Am stat aici vreo ora, apoi am inchiriat snowmobilul pentru 5 persoane cate eram. 
A fost foarte frumos la coborare, strigam de bucurie iar glasul nostru se auzea in ecou. Am ajuns cu bine jos, ne-am reintors la masina si am sosit acasa tarziu spre seara. Nu vom uita asa de repede aceste zile minunate petrecute in familie, la munte!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu