Traducator autorizat engleza

Traducator autorizat engleza

miercuri, 8 octombrie 2014

Patuturi copii

Weekend-ul trecut am fost la cumparaturi prin Bucuresti cu prietena mea. Ne-am oprit la magazinul Bekid, un magazin preferat de mii de parinti. Aici ne-am uitat dupa doua patuturi din lemn pentru fetitele mele gemene. Bineinteles ca am gasit foarte multe modele la diferite preturi. Am ales primul patut din lemn, cu saltea care are un suport ce se regleaza pe 3 nivele.http://www.bekid.ro/masa-si-odihna/patuturi-copii/patut-copii-din-lemn-klups-radek-x-natur.html
 Salteaua era foarte buna dar nu era inclusa in pret iar culoarea patutului este natur. Am verificat dimensiunile ce le aveam scrise pe o foita de acasa: lungimea de 120 cm si latimea de 60 cm.Greutatea suportata este de 14 kg si are garantie 24 luni.
Cel de-al doilea patut este mai scump dar si foarte dragut. Are la fel dimensiunile interioare de 120 cm lungime si 60 cm latime. Suportul saltelei este reglabil pe trei nivele iar patutul are 2 bare demontabile din gratiile laterale. http://www.bekid.ro/masa-si-odihna/patuturi-copii/patuturi-copii-din-lemn-klups-little-bunny-capuccino.html

M-am bucurat foarte mult ca acest patut are si un desen cu un ursulet pe o laterala si are culoarea capuccino cu alb.De asemenea este fabricat in Uniunea Europeana si are garantie la fel ca si primul patut, adica 24 de luni.  Ca si la celalalt patut salteaua nu era inclusa in pret.  Am mers la casa sa platitim produsele. Primul patut a costat 175 lei si dupa cum am mentionat mai sus este mai ieftin decat al doilea patut care a costat 315 lei. Am platit cu cardul si am dus produsele in masina prietenei mele. Ea m-a ajutat si cu montarea celor 2 patuturi la mine acasa. Camera fetitelor este foarte spatioasa asa ca mi-am permis sa cumpar 2 patuturi . Pe primul l-am asezat aproape de usa iar pe celalalt aproape de canapea. Culoarea peretilor din camera fetitelor mele este bej asa ca s-a potrivit de minune cu cea a patuturilor. Dupa ce am terminat de amenajat camera am invitat-o pe prietena mea la o cafea in oras. Asadar foarte bucuroase ca totul iesise de minune am iesit la o plimbare prin parc cu fetitele si apoi la o cafea. In timp ce ne plimbam prin parcul Cismigiu ne-am intalnit cu verisoara mea care m-a intrebat daca am fost la magazinul Bekid sa cumpar 2 patuturi pentru fetite asa cum ii spusesem eu cu o zi inainte. I-am raspuns ca tocmai ce ma intorsesem in acea zi de la cumparaturi si ca gasisem exact ce imi doream: sa se potriveasca culoarea si dimensiunile. Patuturile erau grozave si accesibile la pret. S-a bucurat foarte mult si i-am spus sa imi faca o vizita duminica ca sa le vada si sa mai stam de vorba.  Mi-a multumit pentru invitatie iar noi ne-am continuat plimbarea. Dupa o jumatate de ora a inceput sa picure dar noi eram deja la o terasa savurand o cafea iar fetitele un suc natural din fructe. Apoi ne-am indreptat spre casa fiecare multumite de ziua extraordinara care tocmai se incheia.

















Un comentariu:

  1. Dupa o jumatate de ora a inceput sa picure dar noi eram deja la o terasa savurand o cafea iar fetitele un suc natural din fructe. Apoi ne-am indreptat spre casa fiecare multumite de ziua extraordinara care tocmai se incheia. patut copii

    RăspundețiȘtergere